Ny väska och myskväll.


Har precis kommit hem från Purse party med svärmor. Jag valde ut en snygg liten Tory Burch handväska som jag ska få i julklapp av svärmor, och så beställde jag ett par snygga mjukisbyxor (det hade lite annat smått och gott där också) så jag hoppas att de kommer nästa vecka. Det börjar bli så kallt ute nu att jag vill ha mer myskläder ♥ Love it.

Helgen blir lugn, hoppas jag, Kevin ska till skolan imorgon så jag blir hemma och myser med lilla bam-bam, och söndag åker vi nog och hälsar på DJ som ligger på sjukhus fortfarande efter sin motrocykel olycka som jag skrev om för några veckor sen. Stackarn.

Nu blir det lite fredagsmys, Kevin och Kadien badar just nu jag hör hur lillen plaskar där inne haha, och sen slår vi på nån film. Just det ja, sa jag att vi kör sleeptraining med lillen nu? *Pust* Han vet verkligen inte att natt betyder sova, inte leka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0