Ooooh *pust*

NU FY FAN ÄR JAG TILLBAKS!
Har ni hört det innan eller ;)

Nu har jag gått ner på deltid igen, visserligen bara i 3 veckor till men måste vila upp mig lite + lillen är inte riktigt redo för dagis än. Tycker jag. Alla andra verkar tycka att jag inte är redo att lämna ifrån mig honom. Okej det är nog närmare sanningen!

Min fina mamma åkte hem förra Fredagen, ja en vecka sen. Det var så sjukt jobbigt- vill gärna ha henne kvar här! Life goes on. Det positiva är som sagt att jag kan vara hemma på eftermiddagarna nu, tack vara min supergulliga chef som gillar Kevin och älskar Kadien.....

Det har vart så mycket sen jag tog en liten paus från bloggen så jag vet inte en som det är värt att försöka uppdatera allting. Jag tror jag ska bara köra på nu dag för dag och kanske blir det nån liten historia eller bilder från veckorna som gått!

Så här ser iaf kvällen ut i vårat hem:



...eller det är min kväll med Lili och Tanisha. Killarna är och DJ'ar på radiostationen de jobbar på varje fredag. Det är bra det, vi vill ändå inte dela med oss av vinet....


Kommentarer
linda

Kul att du börjar skriva igen! :)

2011-11-05 @ 21:58:59
URL: http://bylindaly.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0