Daah. *Pust*

Dagarna, och veckorna bara springer förbi - fast jag gör just ingenting. Jobbet tar kål på mig, eller jobba heltid kombinerat med att vara uppe och med lillen 2-3 gånger/natt. Laga mat. Städa. Tvätta.....

Jag saknar bloggen väldigt mycket och jag kommer på mig själv med att tänka vad jag ska skriva men så är jag trött, tröttast när jag väl kommer hem att jag bara tittar på datorn och suckar. Haha. Sen väljer jag att kramas med Kadien ist ♥
Do you blame me?

Jag önskar jag hade mer energi och jag kobbar på att få lillen att sova bättre på nätterna så förhoppningsvis är jag tillbaka och uppdaterar igen ganska snart....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0