Fredags-shopping

Finally! =)
Och det är fredgaen som börjar helgen som faktiskt är 10-år sen 9/11. Imorgon ska vi in till Manhattan och gå i en parad med Kevins jobb för att hedra offren från terrorattacken. Jag kan tänka mig att det kommer vara massvis med folk i stan under helgen. Igår gick de ut med en varning om nya attacker kan komma under helgen - men skulle det inte vara världens dummaste idé att försöka göra nya attacker under den helg som har högst säkerthet och bevakning av alla helger på året - matter of fact, säkert högsta säkerhet och beredskap på 10 år?

Idag har jag (förutom att half stressa ihjäl mig för andra skull, note to self: sluta vara så j*vla snäll!) vart och shoppat lite med mammsen. Mysigt! Lillen var såklart med i vagnen och spanade på allt och alla. Min lilla gullunge ♥
Det vart lite barnkläder från både mig och mamma, några leggings och toppar till mamma och två tröjor till mig. Perfekt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0