Ni får ursäkta -

....men jag har haft noll energi för datanördande! Så trött har jag vart de senaste dagarna att jag knappt har öppnat min laptop. Livet som småbarns morsa liksom ;)
Jaja. I'm back. Som jag sagt massor av gånger förut - helt i onödan, för jag har ju aldrig försvunnit från början!
Dagarna rullar väl på med jobb på förmiddagen och hemma och myser med mamma & bebis på eftermiddagen, med allt som hör till. Tvätta, städa, laga mat, umgås med folk, ringa viktiga samtal * puh * (nytt andetag) betala räkningar och blogga?

Annars har det inte hänt så mycket, vi var på BBQ Lördag & Söndag, och grillade här hemma i Måndags. Mys. Snart ska vi dra iväg till Babies R' Us och shoppa blöjor, låter väl superkul? =) På Fredag får jag min första lön igen sen jag gick på mamma-ledighet så då blir det att shoppa annat än blöjor kan jag lova! Det ser jag fram emot!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0