Min lilla apa

Första dagen som jag jobbat heltid igen * suck* Det var hemskt! Jag har ändå vart "okej" med att jobba deltid och komma hem till lillen igen efter 5 timmar...men att åka tidigt och komma hem sent är riktgit jobbigt. Ja, jag grät när jag äntligen kom hem och fick krama om honom ♥ Min lilla apa. Min apa som har börjat skratta och försöker att stå. Redan. Min lilla apa som har lärt sig att sitta (med lite stöd i ryggen) och som plaskar i badkaret. Som tur är så har han sin pappa hemma på morgonen och mormor som tar hand om honom resten av dagen. Det är guld värt!




Kommentarer
Lisa

Hej vännen!

Tänkte bara säga att det e underbart att följa dej här! Så, om du vill följa mej med så kan du göra det genom att klicka på länken ovan(så klart!!). saknar dej och skickar cyber kramar!! xx

2011-09-14 @ 19:55:35
URL: http://lisalovelace.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0