2 dagen hemma..

....Lillen blev snuvig i Söndags kväll men jag lämnade honom på dagis igår ändå eftersom han verkade kry. Jag fick hämta hem honom igen strax efter 1 då de ringde, så igår var jag hemma hela eftermiddagen och gosade med mitt lilla ♥ Sen feber igår + hemsk hosta och snuva så stannade jag såklart hemma idag igen. Kom precis hem från doktorn och vi blir hemma imorgon också. Lite stress, stress i magen eftersom jag VET hur mycket jag har att göra på jobbet - men himla mysigt att vara hemma med Kadien, fast jag vill såklart att han ska bli friskt fort!

Nu ska jag passa på att laga lasagne medans han tar en powernap så får vi se om han vaknar lite gladare än han var  tidigare idag! Det kan inte vara lätt att vara liten...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0