Idag har vart en fartfylld dag...

Vi har hunnit med sagostund på bibblan imorse, och lekparken efter lunch. Nu soooover alla tre barnen. Den lugnaste stunden på mina dagar är efter halv 3 och ibland varar det en halvtimme, idag har vi precis passerat 1 timme! Weehoo!
 
När Kadien vaknar ska han åka till svärisarna, det blir att sova där inatt för honom. Imorgon bitti har jag 3 månaders checkup för twinsen och än så länge har min man inte köpt mig en ny bil = bara 2 barn får plats.

 Jag vill INTE ha en minivan, jag kan liksom inte tänka mig att tuta runt i en... fast när jag tänker minivan så tänker jag mörkbrun, rostigt gammalt vrak.
 
 
 
Tydligen finns det mycket snyggare nu för tiden, även fast jag bestämt sagt att jag inte vill ha minivan utan mycket hellre nån GMC, typ Denali.
 
Och nån rolig färg, röd blir perfekt, det skulle passa min personlighet så himla bra. Dear Santa...
 
 
 
 


Kommentarer
Sarah i NYC

Åh jag håller med! Hade varit jätteroligt att träffas! Minns jag rätt när jag tänker att ni bor i Jersey?

Svar: Nu tänker du fel :) Bor på Long Island
Isabelle

2013-11-07 @ 02:28:07
URL: http://sarahjohansson.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0