Kaffe, kaffe, kaffe!

So much needed!
 
Nu för tiden...så har jag min lilla gullunge Katty här hemma på dagarn också. Våran 1-åriga guddotter. Det funkar bra än så länge och hon leker så bra med Kadien att jag har liiiite extra tid över fast det är ett barn extra här hemma.
 
Men det är tröttsamt.
 
Denna vecka är iaf bara 3 dagar - Torsdag är ju Thanksgiving. Fredag är hennes mamma ledig som de flesta andra, förutom alla som jobbar i affär. Fredag är nämligen black Friday vilket är årets största shoppingdag! Jag brukar aldrig ge mig ut och shoppa då men Kevin har faktiskt några gånger varit ute och jagat bra priser, speciellt på elektonik och jag tror 2 av våra TV är köpta på en black Friday. Jag håller mig mest till internetshopping i alla fall - och Måndagen efter är Cyber Monday med massor av extra bra priser - tips till er om ni brukar beställa saker från USA!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0