Mina M & M

Men sorry för den usla uppdateringen. Två ledsna bebisar med feber och en vild 2 åring var lite mycket att hantera så hann inte ens tänka på att slå igång bloggen. Dessutom har min fina mormor ramlat i helgen så det har vart en hel del sms och samtal fram och tillbaka med min kära familj hemma. Usch, önskar bara jag kunde åka hem ibland!
 
Men tvillingarna mår bättre nu i alla fall, tack och lov!
 
 
...My boobies, några veckor sen...
 
Jag vet att ni gärna vill se mer bilder och så på M & M så det kommer så småningom. Jag har massor av bilder som jag inte hunnit sortera än. Dessutom ska jag ge mig på att skriva förlossnings berättalse om deras födsel också. Intresserade?


Kommentarer
Linda

Intresserad! :)

2013-11-11 @ 15:23:06
URL: http://enrosabubbla.blogg.se
Hananh

3 barn!?!? Shit oh my GOD!
Har jag varit borta länge eller vad!
Ska försöka läsa in mig lite ¨å vad som hänt, återkommer!!
KRAM

Svar: Men hej! Du hat bloggat igen ocksa ju! Kul:) om du bloggar igen kommer jag absolut lasa
Isabelle

2013-11-12 @ 15:26:44
URL: http://vinstlott.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0