Bilder, update:

Har kommer iaf resten av Lordagen som jag och baby spenderade i Manhattan. Efter varan helikopertur sa motte vi upp Juicy for middag pa en restaurang som var inredd som ett slakthus (??!) och sen lite drinkar. Enjoy!

Restaurangen - slakthuset!?! Men supergod mat! Kolla in krokarna i taket......

Jag och Juicy i kylan. Stackarn hade en skadad fot (No comment on how she got it, heheh)

Utanfor en bar hittade vi en kompis! (Jag & Juicy borde byta vaska)

1. 2. 3.

1. Baby blir bara snyggare och snyggare. 2. Nar man vill testa en ny drink... 3. SKAL! Som ni ser ar Kev's drink starkast...

"If you liked it then you should have put a ring on it" Men Juicy far sjunga sjalv nu for tiden..jag bara viftar med =)


Kommentarer
linda

jag älskar "single ladies"... kan inte ens ligga still i sängen när jag hör den,,, haha

2009-01-26 @ 20:02:54
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0