In the sky

Lite sen update har da...hela dagen har gatt sa fort, vi har knappt varit hemma alls! Vaknade imorse, baby tog ut mig, Liana och Nathalie pa frukost pa IHOP (yess jag at swedish crepes, igen, med lingonsylt, supergott)
Akte till stan dar jag och baby skulle flyga helikopter over Manhattan, tyvarr gick det inte sa bra att ta kort genom fonstren nar det var sa morkt - men det var absolut underbart! Helt sjukt vackert och en riktig upplevelse. Helt klart en av de basta och roligaste saker jag gjort i mitt liv - so far.......





Mer uppdatering om resten av kvallen kommer imorgon, maste sova nu - ar supertrott!
Hoppas ni haft en bra dag! Love


Kommentarer
Pappa

.... det måste ha varit en fantastisk upplevelse. Det skulle jag vilja göra när jag kommer över.



Puss o kram

2009-01-25 @ 13:12:41
linda

Hääääftigt! I want more details! Söta ni är ;) kram

2009-01-25 @ 14:20:31
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0