Sömnbrist

...Inget ovanligt när man har bebis ju, och absolut inte när man har fler än en bebis! Men jag känner mig extra sliten nu efter flera dagar med jobbig förkylning OCH tre sjuka barn *pust*
 
Har mått liiiiiite bättre idag i alla fall så hoppas på att imorgon blir toppen! :) Jag orkade med en del idag så hann med att handla mat, tvätta lite och göra mer mat till tvillingarna. Nu när de äter mer mat så tycker jag det är viktigt att veta precis vad de får i sig så jag tokanvänder min Baby Bullet. Love it! När Kaykay var liten så behövde jag bara göra mat 1 gång i veckan men nu har det blivit 2-3 gånger / vecka. De äter och växer så det knakar!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0