Here we go again. B.I.T.C.H

Minns ni mitt och Kevins "förhållande spöke"? Well, she's back... i egen hög person den här gången. I flera veckor har hon tydligen försökt få Keving nummer från hans bästa vän (som är hennes kusin...) men utan att lyckats..så vad gör hon då? Facebook.... minst 1 meddelande om dagen till min älskling och fast han ignorera hennes vännerförfrågan så fortsätter hon... hon skickade meddelande att hon var så glad för våran skull att vi hade gift oss (bullshit), och att hon bara vill vara vän med Kev (bullshit) och att hon kanske kan få komma och hälsa på nån dag...WHAT?! Hell to the no.... Den här sjuka männsikan fattar inte när det är dags att ge upp.
Jag väntar bara på chansen att få förstöra hennes liv just nu, hon behöver lära sig en läxa.


Kommentarer
Iz

Tja, tjejen!

Vad kul att du hittade till min blogg och tusen tack för söta kommentaren om mina smycken.



Härligt o vara i New York.. aldrig varit där.. kommer typ bli beroende av din blogg för att läsa vad för roligt som händer där borta haha wishing on a star to give me money to go there haha :)



Ha en underbar helg du med tjejen.



Hojta till om du vill ha något halsband eller örhänge. :)

2009-05-22 @ 15:37:34
URL: http://missiz.blogg.se/
Anonym

hej.

vilken fin blogg du har.

när det gäller tjejen du skriver om...don't go easy on her :)

jag är nygift så jag vet hur du känner. jag hade blivit galen hahaha

2009-05-22 @ 16:08:59
Anela

hej.

vilken fin blogg du har.

när det gäller tjejen du skriver om...don't go easy on her :)

jag är nygift så jag vet hur du känner. jag hade blivit galen hahaha

2009-05-22 @ 16:09:56
URL: http://anella.blogg.se/
Fia

Gud så jobbigt och irriterande.. kan man inte blocka folk på fb?? Att vissa människor inte ger upp.. hoppas hon gör det snart i alla fall. Borde göra det när hon inte får någon respons på sitt jagande... hoppas ni får en fin helg, Kram!!

2009-05-23 @ 00:29:41
URL: http://maximilian06.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0