Forhallande spoken?

Jag lovade mig sjalv att aldrig, aldrig braka med Kevin for smasaker...vardags tjafs var nat jag inte forstod mig pa. Men det ar val det naiva med att ha langdistans forhallande? Fran att bara haft intensiva semsterveckor och "all light on us"  nar man verkligen ger varandra 120 % av sig sjalv - till att bo tillsammans... reality check pa hogsta niva!
Okay, dont get me wrong, vi kommer overens sa sjukt bra, och tjafs ar bara tjafs och vi har i stort sett aldrig nagra riktiga brak. Vi lar kanna varandra helt enkelt. Forsoker komma in i vardagen sa smooth som mojligt....
Da behover man inga problem, ingen behover lagga sig i och stressa forhallandet.

Alla har val forhallande -spoken? Ni vet ett gammal ex, eller nan som alltid lagger ut hinder pa vagen?

Nar jag traffade Kev fanns det en tjej i bilden. Hon ar varat spoke. De var aldrig pojkvan / flickvan, men de "dejtade" i 2 ar. Hon terrade mig pa mail, myspace och vagrade slappa Kevin. Det ar svart att lita pa sin alskling nar man ar 10000- tals mil ifran varandra, men vi lyckades bra och vi ar faktiskt gifta nu. Jag vann over henne, och han var den som vann mig over de andra.
Igar kvall var det dags att for sista gangen dra in henne i vara brak och jag hoppas hon ar ute ur vara liv nu. Aven fast vi kommer mota henne flera ganger och hon fortfarande ringer nar det passar henne, sa ar hon ute fran varat forhallande. Punkt.



(min lilla bild jag gav till honom for ganska exakt 1 ar sen nu)




Kommentarer
cessie

Hej!



Jag upptäckte din blogg för ett tag sedan, genom "my life after sweden". Jag är på G att flytta till USA till min baby med så jag fastnade för din blogg.



Måste säga att den har blivit en av mina favoriter.( din blogg)..du verkar va så himla skön som person:-)



Hoppas d ordnar sig med visumet, jaa men d e klart d gör:-)



ha en trevlig helg!!

2009-02-06 @ 20:05:08
linda

ja.. hinder på vägen eller nåt.. beror på hur man ser det. tur att jag alltid kör "flat heels", inga vurpor här inte ;) jag går fint över hindrena. Verkar du också tacklat fint :) puss

2009-02-06 @ 23:10:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0