God morgon! =)

det är värsta nattmysiga soluppgången i lila och rosa färger....inte som att det ska bli varmt ute precis - det ser riktigt kallt ut faktiskt - men vackert!
Jag är nästan klar med nattens alla uppgifter, ska hämta lite yoghurt snart och få i mig lite frukost. På torsdag kommer lillsyrran till STHLM ska bli sjukt kul. Uppsala reggae festival i helgen sen. Hela augusti har jag faktiskt redan inplanerat och det känns kanonbra- det betyder att tiden kommer gå så fort som jag vill att den ska göra....
Idag ska jag sooooooooova sooooova sova ordentligt, känner mig ganska trött. Sen blir det iväg och träffa Jessie och lilla skrotungen Z. Dags att han börjar gå nu snart, och absolut dags att lära sig säga "aunti"!


Kommentarer
linda

vi måste hinna ses med ju! va roligt me reagge festivalen!

2008-08-06 @ 07:26:51
URL: http://metrobloggen.se/lindalina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0