update

Jag har haft fullt upp den sneatse tiden, eller sen i torsdags...har vart lite dåligt på uppdateringen, sorry!
Min älskade lillasyster kom till Sthlm och hälsade på i torsdags..vi tog en liten klubb/drink/tjejkväll, mkt lyckat =)
I fredags hängde vi med släkten och käkade bullar och babblade, och sen jobbade jag hela natten. Syrran och Ida tog en sväng på 080808 (som alla andra som inte jobbade...............)
I lördags när jag vaknade efter typ 4 timmars sömn - drog vi iväg till Uppsala! Hade en skitrolig dag och kväll och natt med tjejerna, även fast det regnade....=) Man kan lätt kalla det en låååång festdag, 15  - 04 är ganska okej haha..
På söndagen åkte jag och syrran back to Dalarna och nu sitter jag och är förkyld hemma hos pappa. Har hällt i mig massa te med honung och Ipren men det känns ändå tungt. Kan vara allt regn i lördags kanske...?!
Men det var värt det!
Hoppas ni andra haft en bra helg också!

Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0