Dec 18

Jag har faktiskt varit uppse sen tidigt imorse! Det hander inte ofta att vi gar upp innan 11 - 12 typ, men idag var vi uppe kl.9!  Kev hade tid hos tandlakaren och jag passade pa att springa i gallerian och forsoka shoppa lite julklappar. Det gick ganska bra (forutom att jag upptackte nar jag kom hem att de inte tagit av larmet pa kev's present..bara att forsoka hinna tillbaka senare idag........).
Nu sitter jag framfor datan igen. Forsoker jobba undan en del saker for foretaget, killarna har san javla oreda pa mailen och alla telefonnummer och alla bestallningar sa jag blir helt forvirrad. Maste rensas upp! Men maste erkanna att det gar langsamt, lilla alskade Juicy ar pa MSN sa vi babblar mest =) Bara 20 dagar kvar tills du kommer! Yeeeahhh, I can't wait. Marinella och massa skitsnack - det ska bli sa kul att ha dej back in the city....
For ovrigt ha jag massa saker att hinna med idag:

* Faxa ivag massa papper - maste skrivas in under Kev's forsakring. VIKTIGT, VIKTIGT!
* Hacka massa russin och svartvinbar och lagga dem i vin och rom, for svarmors julkakor.
* Ringa Jessie. Idag tar hon och Z flyget hem till Sverige igen!
* Aka tillbaks till Macy's och fa larmet borttaget
* Ringa nagra kunder ang. bestallningar som ar fel.
* Sla in julklappar

Vad har alla andra for sig idag? Bara nagra dagar kvar till julafton....hoppas ni inte stressar for mycket!

Lots of Love


Kommentarer
josie

haha ahh vi e sånna kakkelhönor=)hehe

2008-12-18 @ 20:44:07
URL: http://josiestrip.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0