Jag lever!

Jag har nyss kommit hem fran min mardrom. Lakarundersokning med blodprover, sprutor och olika tester. Jag hatar det! Jag beter mig som en baby och grater, skriker och tjatar att jag ska slippa, men det funkar tydligen inte.
Kevin har lite bitmarken pa sin hand och han borjar bli seriost orolig for hur jag kommer bete mig nar jag ska foda barn - om han ens vagar vara i samma rum...det finns risk for att han ska fa stora skador...

Hur som helst sa overlevde jag - och mar ganska bra. Har ont i armen efter alla stick och vaccinationer (av konstiga saker som tydligen ar obligatoriska har...)
Pa onsdag ska jag tillbaka for fler vaccinationer och fa tillbaka vissa prover som HIV och Tuberkulos. Spannande.

Som beloning for att jag faktiskt gjorde det utan att springa ivag ( det var det enda jag inte testade - borjar bli for gammal for det) sa ar baby och handlar pizza och kaffe latte med sojamjolk pa Starbucks. I've been a good girl =)



Kommentarer
josie

jag e så stolg över dig min lilla mus..=)

glömmer aldrig nä vi va och skulle börjar ta fö hepatit A och B..hehehe ojojojoj=)heheh

proud of u hun

2008-12-23 @ 09:43:38
URL: http://josiestrip.blogspot.com
Pappa

Duktig flicka..... jag visste att du skulle klara det.

Puss o kram

2008-12-23 @ 14:10:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0