Pinsamt....

I julklapp igar fick jag och min man ett album av svarmor. Jattefint med massa bilder fran varat brollop och sma meddelanden. Och bilder som inte borde fa visas for vem som helst, alltsa - bilder som ar tagna nar svarmor kastade sig i min sang kl 8 pa morgonen (jag ser ut som en overknarkad valross), bilder pa mig i underklader innan jag duschade, efter jag duschade, med mina hogklackade skor, med blommor - utan blommor, i konstiga vinklar, utan smink..ja ni fattar. Pinsamma bilder.
Det albummet var public property igarkvall nar 30 personer fran kev slakt + vanner kom pa middag. Just great. Som om inte det var nog hann min alskade man fa fram kameran och foreviga mitt moment som utskamd.




Vilket saklart resulterade i fler fula bilder - men jag bjuder pa dem. Nar jag anda skams liksom.


(svarmor forsokte komma av min shitlist sen genom att ge mig en underbar julklapp - en vit vinterjacka fran Guess... okej - hon lyckades!)





Kommentarer
KusinLinda

haha va roligt. Sånt som är kul att ha och visa sina barn när man blir äldre :P

hoppas du har det bra därborta, men skulle ni komma hit o gifta er nåt? :)

2008-12-27 @ 17:33:48
URL: http://lilu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0