som sista dagen i mitt liv




Det ar nagot sa speciellt med att leva i nuet. Att kunna slappna av och och bara go with the flow liksom... jag gor nastan aldrig det, jag ar fruktansvart dalig pa det helt arligt. Det finns undantag.... nar jag gar pa en riktigt riktigt bra klubb!
Det maste vara perfekt, jag bedommer allt sa fort jag kommer innanfor dorren:

Riktigt dancehall, riktigt reggae? 
Skona vibes! Maste vara bra stammning... √
Ar musiken sa hog att du kanner basen i hela kroppen? √
Morkt, och det enda ljus du ser ar tandare som tands och slacks? √

Det ar som att hamna i en annan varld, att en liten del av Jamaicas hardaste delar hamnat i en kallare i NY. Att dansa galet hela natten och bara hora underbar musik som aldrig tar slut - de bara byter till nasta riddim.
Att komma hem och fortfarande kanna lukten av Marijuana som fastnat i haret och kladerna, I love it!
Det kommer aldrig ga att ta det ur mig, Im a dancehall queen for life =)







Kommentarer
josie

mmm de e du...tänk snart komme jag...då ska vi köra tillsammans..hela natterna looonga=)

weeeeeeeeeee...bom bang bang

2008-12-17 @ 18:32:55
URL: http://josiestrip.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0