Tisdag

Heeej....
Jag har haft en riktigt dalig dag so far..hela natten hade jag olika konstiga drommar och mardrommar, och vaknade av att det ringde pa dorren. Jehova's Vittnen som ville stora och packa pa oss massa deprimerande information.
Min kara mamma ringde och sa att jag fatt hem nan rakning fan Tele2 pa mitt abbonemang (som varit avslaget i 4 manader) och nar jag ringde kundservice kunde tjejen inte svara pa mina fragor och lyckades koppla bort mig.... nar jag ringde tillbaka sa fick jag prata med nan annan brud sa det var bara att ta hela historien igen. Jag hatar sant - det ar sa irriterande! Hur som helst sa sager de att det har ar en annan del av min slutrakning (som jag betalade i september) som bara kommer lite for sent.... lite for sent? De gor mig galen!
Dessutom ar det snostorm ute och fast jag alskar sno sa ar det vekligen inte en perfekt dag for sno! Jag maste till posten och skicka ivag ett paket och jag maste aka till gallerian och bli klar med julshoppingen. Det betyder att jag maste ga i stormen. Dont want toooooo.........

Hur som helst - kanner att jag klagar idag men ar pa sa javla daligt humor... och jag ar sa trott pa att barta vara hemma, det gor mig lattirriterad!
Liana kommer iaf hem tidigt idag sa det ska bli kul med sallskap iaf.

Vad gor ni idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0