Personligt

Jag och baby gar igenom nagra minst sagt jobbiga dagar.... det ar stressigt, och vi ar inte overens om saker. De senaste 2 dagarna har vi bara skrikit at varandra nar vi val ens tittat pa varandra. Tidigare idag hade vi rehearsal i kykran sa vi var tvugna att prata snalt med varandra men that's it.
Helt arligt - och nu ar jag for personlig i min blogg kanner jag, men...- sa kanner jag mig sa splittrad over varan situation att vi bestamt oss for att jag far vara ifred och tanka over saker tills imorgon eftermiddag och bestamma da om vi ska stalla in brollopet och jag far aka hem ett tag och fundera over vad jag vill i livet....okej, det har ABSOLUT ingenting med att gora om hur jag kanner for kevin och varat forhallande, det ar situationen omkring mig som sakta men sakert gor mig galen. Jag ar hemma i stort sett hela dagrna, varje dag. Jag far inte jobba. Jag kan inte riktigt hantera den kanslan av att vara beroende av nagon annan. Jag ar crazy in love fortfarande - och det blir bara starkare varje dag som gar. Men det ar svart att valja mellan "sitt" liv och nagon annans. Det var svarare for mig an vad jag trodde att vara utan mina vanner och familj, och jobb, och inte veta hur lange det kommer vara sa...
Jag kanner mig sjalv sa pass val att jag vet att nar jag har fatt enough sa ar det verkligen stopp. Jag ar orolig for att aven om jag kampar med att accpeptera varan totalt konstiga situation - sa kan det komma en dag nar jag bara har fatt nog och tar viktiga beslut i ren panik. I dont want that. Jag ar helt fokuserad pa att tanka pa mitt liv just nu. Vilket beslut jag an tar kommer det inte kannas som det ratta.


Det kanns lite battre nu pa kvallen nar jag pratat ut med bade Ida och Juicy (och tack tjejer for blommorna - helt underbara! Tack ocksa till A & G som ocksa skickat vackra rosor, och sist men inte minst mina alskade foraldrar och lillebror och syster for de vackra vackra blommorna - det betyder sa mycket for mig!)



    
 



De vita blommorna fran mina alskade brudar =) De fargade rosorna fran A & G och de fargglada fran min familj... jag passar pa att visa upp mina ringar ocksa sa ni far en battre bild av hur det ser ut....
AND - kan nan forklara for mig vad de har skrivit pa kortet? Min familj hade en fin halsning som nan har pa blommaffaren skrivit av helt jobbigt... vissa ord fattar jag, men pappa (?) vad ska det sta?


Lots of Love




Kommentarer
Pappa

Hej gumman!

Jag blir verkligen ledsen när jag läser din senaste blogg. Det kan väl inte vara möjligt att du och Kevin bråkar så mycket att bröllopet ställs in?

För övrigt får jag ta ett snack med Interflora som skulle leverera blommorna söndag kl 13.00. Det som du inte kan utläsa på kortet kommer här.



Låt er kärlekssaga

bli som Schuberts symfoni

vacker början, inget slut

varar hela livet ut.

Varma lyckönskningar till er båda.

Inga-Lill, Sven, Madeléne, Alexander

2008-12-06 @ 10:05:11
www.annic.blogg.se

DU FÅR INTE KOMMA HEM!!!!!!!!! stanna ;P

2008-12-06 @ 12:12:32
URL: http://annic.blogg.se/
Hannah

"Låt eran kärlekssaga blir som Schuberts symfoni; vacker (??) och inget slut, varar hela livet ut.

Varma lyckönskningar till er båda"



O så namnen :)



Hoppas att du tänker igenom o fattar rätt beslut, det är bara du som kan känna o välja vad som blir bra för dig, även om det är jobbigt när det är så många andra som vill tycka å tänka.

Tänker på dig o känner med dig, det kan inte vara en lätt situation :S

Dock har du en kärlek som är stor o som säkerligen står emot de allra flesta prövningar, det är ett stort + :)

2008-12-06 @ 13:54:16
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0