Vacker vinter....

Vi vaknade imorse till en vacker vacker vintervarld! Det snoar! Och det ligger massa sno pa marken och traden! Underbart!
Jag far lust att dra pa mig massa klader och springa ut i snon och gora snoanglar och kasta snobollar pa folk - men jag ska forsoka att halla mig inne..jobba undan lite for RepJA, bestallningar bara rullar in nu innan jul, och alla skriver samma sak: Snalla se till att jag far kladerna innan jul. What? 4 dagar kvar, du kanske skulle ha bestallt lite tidigare? Men, men...vi forsoker. Nan gang under dagen maste jag iaf ga ut och gora en liten (mini mini liten) snogubbe.


 

Baby var dock inte lika glad at snon, speciellt eftersom han ska jobba dubbla skift idag...



Det ar liksom inte lika latt att sova sjalv nu nar jag har vant mig med att han alltid ligger bredvid mig... och jag hatar att han kommer hem kl. 8 pa morgonen och ar iskall for da vaknar jag och kan inte somna om.....
And I don't like when my baby is gone.......




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0