What?

Nar jag ar uttrakad skriver jag alldelens for manga inlagg.... jag har inte gjort nat alls idag...och da blir jag astrott, verkligen - man blir sjukt trott av att inte gora nagonting alls. Jag hade ingen aning om det innan jag flyttade hit.
Det gar valdigt upp och ner. Jag alskar att vara har, och jag hatar att vara har. Jag tycker det ar skont att kunna sova sa lange jag vill pa morgonen, men jag hatar att kunna sova sa lange for det betyder att jag inte har nat att gora. Det ar helt okej att vara ensam och ha tid for mig sjal, men jobbigt att det ar i 10 timmar varje dag.
Kevin ska ta tillbaka sina pass pa sondagar ocksa. Borja spela igen pa en klubb i stan pa helgerna. Mer tid som jag kommer vara ensam.
Jag vill jobba. Jag har lite jobb. Jag sysselsatter mig med RepJA och Gomidesign, men det ar fortfarande nagot jag jobbar mest med hemifran.... jag vill ga till jobbet, traffa manniskor och komma hem och vara trott och kanna att jag gjort nat!
Ahhh jag blir galen...


Kommentarer
linda

Jag förstår verkligen.. Blä vad jobbigt. Men förhoppningsvis kommer det jobb snart, då blir det bra! Jag är skittrött just nu.. ska i väg o öppna i dag på jobbet. Ta hand om dig. kram kram

2008-12-16 @ 03:20:36
URL: http://lindalina.blogspot.com
Emelie - EmeliesPlace

svar: tack för din åsikt om chokladpralinerna :) hoppas att du får käka mycket gott till jul! <3

2008-12-16 @ 18:16:20
URL: http://emeliesplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0