wanna be first?

det är verkligen helt sjuk vad vissa märken (ex, adidas och LRG) kör på med rasta färgerna just nu! Blir fortfarande förvånad, and even more när jag ser de människor som har det på sig.... jag kan lova att 85% av de som bär kläder med rasta inte har den blekaste aning om vad kulturen står för, om ens vad färgerna representerar?! Väldigt intressant att det blivit en sån "modegrej" i Sverige.

So to keep it going, fortsätter jag promota Rep.Ja - klädmärket jag samarbetar med från USA - och kläderna vi tar ut nu är superschyssta, om man gillar kulturen och musiken från the islands.

De finns tyvärr inte ute i svenska affärer än, vi jobbar på det, men kan beställas online - eller hör av er till mig så kan jag sälja till er för bra pris.
Just nu är jag the one and only som reppar dessa kläder i sverige, så kör på bara, alltid kul att vara bland de första med nåt nytt! om ni vågar.....................

image44image45

    

  

www.repja.com




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0