vaken

jag ar verkligen en riktig natt -manniska.....eller har blivit det senaste aret... jag vill verkligen ga och lagga mig men det finns ingen chans i varlden att jag kan somna inom de narmaste timmarna....

det ar en valdigt jobbig tid i mitt liv just nu, och det ar bara gammalt tjafs son jag vill ska vara over and done....men ibland maste man sota for sina gamla misstag och forsoka gora ratt..
jag hoppas, hoppas att allt kommer vara over snart och jag kan fa ga vidare med mitt liv och att jag far chansen att leva mitt liv med baby pa andra sidan jorden.
Jag har iaf lart mig att sortera noga vilka manniskor jag ska ha i mitt liv, men jag har fatt betala ett hogt pris.

Det kommer bli en jobbig sommar.
Det kommer inte bli battre heller och jag kommer fa vara pa min vakt.....

Men...jag tror pa odet - jag tror att allt som hander har en mening och jag tror att det goda alltid ska vinna over det onda.
Jag hoppas jag har ratt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0