sen uppdatering

vet att det ar mitt i natten for er - sorry - men jag har inte haft tid att skriva av mig alls idag! jag och baby gick upp vid 10 tiden, vi somnade sent inatt for vi lag och tittade pa "27 dresses", den var riktigt bra, och rolig! Vi kakade frukost pa Ihop, sen akte vi till traffic - court for min alskling hade inte betalt sina parkeringsboter, sa han hade lite att ta tag i.... men det gick bra och vi fick massa tid att bara babbla han och jag nar vi satt och vantade pa varan tur.
Pa eftermiddagen var vi och kollade pa hus.....jaaaaa jag vet - hold your horses nu - men man maste vara lite planerande och vi fastnade verkligen for ett av dem. Kev far lagga ett bud pa det sa far vi se vad som hander sen......
Nu pa kvallen tog jag och Liana en snabb shoppingtur, och ett snabbt besok hos Aunti Norma och tjejsnackade lite, mysigt varre.
Nu vantar jag bara pa att baby ska komma hem fran jobbet, han ar dar och makes my money! =)
Forovrigt har vi haft en sjukt rolig boxningsmatch idag, jag forsokte fa baby att sla vad om en hundvalp - om han skulle forlora. Det vagrade han (av nan konstig anledning................) men jag forlorade anda sa jag hade inget for mitt tjat...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0