soligt!

det ar jattefint vader ute....och jag ar stuck in the house....
det ar hantverkare har som ska fixa med badrummet pa overvaningen sa "nan" = jag.......maste vara hemma och ha lite koll....och aven om de inte var har sa finns det typ ingenstans for mig att sola pa, huset star precis i en vagkorsning och inget schysst staket som kan skydda ..... jobbigt nog..... sa jag far sitta pa trappen och kolla pa de soliga delarna av tradgarden och onska =)

Jag har traningsverk i heeeela kroppen! Jag och baby hade ett hart traningspass i kallaren igar, vi gjorde massa armhavningar och han utmanade mig i sitt-ups, vilket jag saklart inte kunde motsta (eller vinna.....) och massa andra ovningar.

Kanns sa ensamt att vara hemma hela dagarna utan baby, och om en veck aidagar jag hemma gen..kanns verkligen skit..... men vad ska man gora, jag maste sta ut....en dag kommer allt vara som vi vill, och jag kommer inte behova vara ifran honom mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0