Cirque du Soleil

Igar akte jag och baby in till Manhattan for en helkvall...vi gick och sag Cirque du Soleil - Wintuk pa Madison Square Garden, det var helt fantastiskt! Jag var helt sald efter 5 minuter haha, det ar precis sant har jag alskar att se pa. De ar sjukt duktiga pa vad de gor, massa akrobatiska upptradanden, fast hela forestallningen ar mer som en musikal. Tyvarr fick man inte ta kort forens efter det var slut, men jag kan lova at det var helt helt otroligt! I slutscenen slappte de ner massa papper som snoflingor over hela lokalen! Om ni nansin far chansen att ga och se en forestallning av nan Cirque du Soleil - do it! =) Jag vet att det var en i Sthlm for nat ar sen, var det nan som sag den?









Efter det gick vi och at middag pa en cubansk restaurang mitt pa Timer Square som hette Havana. Kevin har pratat om det stallet hur lange som helst, han hade varit dar en gang forut. Maten var riktigt god, och skont stammning och live musik.

Vi kom hem ganska sent inatt, och jag ligger fortfarande i sangen. Jag ar riktigt trott, och jag har dromt mardrommar inatt sa kanner mig pa konstigt humor...Kev ar redan pa jobbet - jag fattar inte hur han orkar?!
Hur som helst jag maste slapa mig upp snart...I have things to do today.


Kommentarer
josie

gu va nice..fan va sånt e kul å se på assa=)fin hatt gumman=) muhahah..glöm ej att ni ska ta mig t den bbq rest nä jag kommer över=) hehe love u

2008-11-02 @ 18:02:15
Anonym

Åh! Lycka!! De är helt fantastiska!!

Jag var på en föreställning i London på Royal Albert Hall för 3-4 år sedan, Drallion hette den.....sååå magiskt!

Jag vart oxå sne över att man inte fick knäppa kort, men jag antar att det kanske är lite halv risky med massa blixtar när de gör sina våghalsigaste nummer...

2008-11-04 @ 09:41:30
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0