Confusing...



Kev - baby we need to go to the store, I need to buy buttermilk to make pancakes.
Isa - Mhhmm.... what for?
Kev - Make pancakes.
Isa - Why is it called buttermilk?
Kev - Eh... important question? You want pancakes?
Isa - No.


20 minuter senare.....

Isa - Babe...did we just talk about pancakes?
Kev - Do you want pancakes?
Isa - Ja tack....I was waiting for you to make them.....

Sanna har grejer brukar sluta med att Kevin suckar och blir irriterad pa mig....
Det har ar ingen ovanligt.... jag tror jag har nan grej som gor att jag inte riktigt uppfattar vad vi pratar om, jag tanker pa nat helt annat....
Ibland tror jag min hjarna ar for liten for att kunna ta in mer information?




Kommentarer
josie

heheh du e ju rolig du asså=)hehehhe

2008-11-17 @ 23:36:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0