Hemma igen

Nu har vi vart hos advokaten, Ms Clarke, och haft varat lilla mote.... det gick hur bra som helst, massa saker att halla ordning pa bara, 10000 papper som ska fyllas i..... vi har bestamt att gora allt pappersarbete sjalva, utan hennes hjalp.... det kanns lite riskfyllt for det ar mycket som kan strula till sig, men priset hon tar for att gora hela processen fran borjan till slut ar helt galet! Kevin har redan betalat massa pengar for att hon ska giuda oss och ge oss rad sa vi kommer halla oss det till bara. Jag fick en bra nyhet ocksa, eller riktigt riktigt bra nyhet: Jag for borja jobba sa fort vi skickat in alla dokument efter vi gift oss, och fatt tillbaks kvittot fran dem...de garanterar att man far sitt arbetstillstand (det ar ett tillfalligt pa 1 ar, men anda.....) inom 70 dagar! Det ar helt perfekt, jag trodde jag skulle fa ga omkring och vara uttrakad i flera ar! Nog for att Kev och de andra killarna i RepJA haller mig sysselsatta men jag langtar anda efter att fa jobba igen pa ett "riktigt" jobb!

Efter det akte vi till en Diner och kakade lunch, wraps med fetaost och kyckling och poatatissallad till det......mmmmm =) Nu har baby precis akt till jobbet igen..jag haller p amed tvatten, sen ska jag passa pa att ringa min lilla mamma innan Liana kommer hem.





Kommentarer
Erika

Hello! Jag håller ju tyvärr inte på med dansen just nu, blev också sådär veligt när man flyttar o håller på. Men innan det var det jazz,balett,modern,street..det mesta. Du själv? När flyttade du till NY? take care

2008-11-06 @ 22:55:12
URL: http://felinie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0