Ny design! =)

Som ni ser sa jobbas det med att fixa fram ny design at mig, det ar gulliga Nathalie som fixar och pysslar pa min blogg....lite andringar kvar sen ar jag nojd =)

Jag har precis kommit ur duschen, och har verkligen inte tid att blogga, men maste ju saga god morgon =)
Vi ska snart kasta oss ivag till advokaten, far se vad hon har att saga om vara planer pa att bli Mr and Mrs, det kanns helt sjukt att saga det...... hur som helst, maste kla mig snyggt sa hon iaftycker han har gjort ett bra val!


Kommentarer
josie

jag vett..känns galet sjukt å höra mr n mrs=)hehe att du snart sk bli d...HJÄÄÄLLPPP!!.ja vi växer upp asså!

jag vet va som fattas...några bilder på dina friends maybe ;P så du ej glömmer oss...och by d way..den ha blivit galet snygg..hon få hjälpa mig oxå nä jag kommer=)heheh

saknar dig...love u min tallibangranne=)

piusss

2008-11-06 @ 17:31:11
URL: http://josiestrip.blogspot.com
Hannah

Snyyggt! Är själv ute efter en uppfräschning av blöggen, men ingen verkar manad att hjälpa mig, o själv är jag inge vidare haj på o koda eller komma på ideér ens......jag håller utkik efter snällingar som gör designer för skojs skull o lottar ut dem!

2008-11-07 @ 17:20:11
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0