Love on paper

For lange sen...jag hade till och med helt glomt bort det - sa gav jag (tydligen) baby ett hafte med karleks-checkar, alltsa massa checkar med olika saker pa som han kan anvanda. Nar vi stadade igar hittade han dem i en lada och nu ar det igang! Han har slangt fram 2 stycken redan - en att jag ska ta ut honom pa bio ikvall + popcorn pa det, och en om romantisk middag med levande ljus......

okej....det gar val bra nar det ar sanna medelanden, MEN jag vet att det finns nagra som jag garna inte vill ha tillbaks... den som ar att han far bestamma ALLT under en hel dag..... eller den om att jag ska vara extra snall och uppmarksam pa vad han behover - den vet jag kommer komma fram nan dag nar jag ar skitforbannad och verkligen inte vill prata med honom.....

Men da - for ikvall - det blir middag pa Olivegarden och sen ska vi och kolla pa Nick and Nora's Infinite Playlist.


Kommentarer
josie

mmm olivegarden..älskar de stället..skönt att du fått mobile nu..ska prova att txta dig gumman

love u

2008-10-27 @ 09:36:06
URL: http://josiestrip.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0