Dags igen, Manhattan

Torsdag betyder att jag måste åka in till stan. Det är sällan jag verkligen känner för det! Meeeeeeeeeen, barnen har bara 1 månad kvar till sin uppvisning så vi måste jobba hårt =)
Vi har varit upp sen 10-tiden och härjat runt, besökt några vänner, spelat playstation och matat katten, hehe, Okeeffe och Tanisha är ju i Florida på semester men de har lämnat kattfan hemma. Solé heter hon och hon bits utan någon anledning alls.
Jaja, nu är det dags att åka.
Ha en bra dag där hemma!
Lots of Love


Kommentarer
Hiba Audi

Sv: haha nejdå förstog de kul att du hittade till min blogg o kommenterade, oh det brukade min mamma göra o d e sjukt gott, nu tkr hon att ja e tillräckligt gammal för sånt haha :/ , fin blogg du har btw!

2009-05-01 @ 01:58:50
URL: http://iamjaded.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0