Emotions all over again

Guuud alltså jag känner mig helt psykiskt störd, lättirriterad och känslig. Kan inte skylla på PMS direkt, men kanske på mensvärk? Ussschhh...If I were a boy...så skulle nog livet vara lite lättare?!

Dagen har iaf segat sig förbi...fixade lite med mina fotoalbum och sökte jobb (igeeeeen...day and night, typ.) Tog en promenad i solen och började gråta. Jag saknar folk. Mamma, Pappa, mina syskon och sen såklart mina fabolous friends. Mormor..farmor...yeah you got the point.....funderade på om jag nånsin har känt mig ensam när jag bodde i Sverige, och kom på att det har jag nog. Ups and down, allt kommer och går men ibland är det svårt att komma ihåg det.
Svärmor frågade om jag var lycklig här och jag tvekade innan jag svarade ja.

Jag tror jag ljög.



Kommentarer
Fia

Men gumman då.. usch, va tråkigt. Hoppas det blir bättre snart och att du vänjer dig. Du får väl hälsa på i Sverige lite oftare kanske.. lr ta med Kev och flytta hit :-D

2009-04-18 @ 22:57:46
URL: http://maximilian06.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0