Hemmafru...

Förresten så orkade jag inte skriva om min dag, eller rättare sagt - jag orkade inte skriva tidigare idag alls. Jag har varit hemma hela dagen med svärmor, tittat ut genom fönstret på allt regn...lagat mat (lax och potatismos), tvättat, sökt jobb och letat hus online. Tiden gick långsamt som aldrig förr......jag kände mig allt annat än pigg & glad, men det kan ju bero på helgens festande också.
Vi hamnade på Belmont Lounge igår kväll, Kev & Okeeffe skulle spela så vi hängde på och passade på att festa loss lite mer....kom hem 5.30 imorse, men det var absolut värt det! Det är nog den enda riktigt galna dancehall klubben i New York, iaf den som är mest "real", man kan inte annat än älska det!


Freedem Squad!


Kommentarer
linda

Låter som du haft det riktigt kul :) Jag var förresten o skakade lite rumpa till collie buddz när han va i norrköping för 1,5 vecka sen.. kram kram

2009-04-07 @ 20:29:59
URL: http://lindalinda.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0