Daaaah!

Ni vet när man kommer av planet i Grekland eller nåt schysst ställe (jamaica ska vi inte ens tala om..*puhhh*!) och det är så varmt och kvavt att man inte kan andas? Så är det i New York just nu. Det var som att gå rakt in i en vägg när jag kom ut från jobbet tidigare. Vi har satt igång varenda fläkt i huset ikväll, och alla fönster står öppna, och ändå rinner svetten på kroppen, jobbigt!
To do: Be baby koppla in aircondition-grejen nu iaf....
Käkade kycklingsallad och drack hemmgjord smoothie med svärmor för ett tag sen, men jag känner mig osocial just nu faktiskt. Vill hellre sova! Bara 2 timmar tills älskling kommer hem! ♥



Smoothie med jordgubbar, blåbär, kiwi och papaya



Kommentarer
Marie

Åhh jag vill också bo i New york, måste flytta dit när jag blir äldre.



2009-08-11 @ 04:58:24
URL: http://marrwie.blogg.se/
Marie

Ja det skulle vara jättekul.

2009-08-11 @ 06:03:29
URL: http://marrwie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0