Jobbigt

Jag har verkligen jetlag den här gången, eller det kanske beror på de veckor av stress som jag haft - och att jag kan slappna av nu? Hur som helst så är jag sjukligt trött och mår konstigt. Efter jobbet idag har jag skrivit tack-kort till Sverige och börjat fixa med inbjudningarna till festen här i New York, ingen rast och ingen ro.... hmmm...jag längtar efter 1 timme att bara slappa och läsa igenom allas bloggar om allt jag har missat senaste tiden, men det får bli senare.
Det blir iaf jobb hela helgen, baby är ledig och ska fixa med huset - I wish I could be there!
Tydligen ligger det bilder uppe på facebook från bröllopet redan, ohhh la la, men jag är fortfarande inte klar med att kolla igenom våra och välja ut vilka som ska visas upp.
Imorse när jag var halvvägs till bussen så började det spöregna! Jag vände ochg sprang hem men hann bli genomblöt in till underkläderna, hehe - ett äkta hurricanseason regn som på jamaicatiden =) Fick väcka upp stackars baby och byta om, fixa om sminket och snabbtårka håret och sen skynda till jobbet. Kom bara 10 minuter försent!
Ajaaaaa, nu måste jag krypa ner i sängen innan jag somnar sittandes.
Lots of Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0