Söndag natt....

Som vanligt så suger jag på att uppdatera bloggen, jag har typ inte tid att sitta vid datorn längre.....Var iaf supertrött imorse efter att ha hängt på baby's highschool reunion halva natten - trevligt var det, och efter det hamnade vi på T.G.I Fridays och käkade brownie och babblade.
Jobbet idag var seeeeegt och sen direkt till huset och hjälpa Kevin dra kablar genom väggarna och städa i källaren. Kom precis hem och nu måste jag sova för ska vara tillbaka på jobbet kl 9.00 imorgon igen.....*suck*, det känns verkligen att jag lever just nu!

(Sorry alla där hemma, jag har inte fått tag på nytt telefonkort - kan inte ringa er just nu!)

Nån frågade om hur jag och älskling möttes - jag får ta och berätta våran fairy tale imorgon =)
Lots of Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0