Tillbaka där jag bor =)

Ja men det där gick ju bra! Vi hade bara ett enda psykbryt på GPS-fanskapet innan vi kom fram, och missade bara 1 exit på motorvägen på vägen tillbaka hem! Höll på att krocka bilen 2 gånger (unga kaxiga killar i sin pappas BMW har noll respekt för trafikregler.....) + att det är lite dåligt med mittlinjer och fungerande trafiklysen i Bronx. Hur många gånger Lili svor och skrek på folk under kvällen ska jag inte ens räkna upp, hehe. Träffade lite sköna människor (förutom kusinerna då) och jag fick förklara 4 gånger för en och samma person hur det gick till när jag och Kevin möttes. Tänk va lite alkohol kan göra med människor......



Kommentarer
cessie

... men hur träffades ni då? nyfiken på att höra din historia!!

2009-08-08 @ 08:29:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0