Min dag, so far

Ja...idag var jag alltsa inne i stan igen, vandrade runt pa Manhattan och kollade pa manniskor. Alltid lika kul det finns sa manga puckon. Blev uppraggad av en snygg mulatt som vilje bjuda pa lunch, fast jag visade honom mina glittrande ringar. Ist blev det den vanliga lunch / middagen med baby, idag at jag kycklingwrap med avokado & salsa.
Var pa stallet dar jag ska borja undervisa i dans nasta onsdag, traffade nagra av barnen, de verkar sota. Det var 100 fragor som gallde till stackars mig men jag ser absolut fram emot nasta vecka! Da borjar aven min dansaerobics som jag ska ga pa med svarmor och Liana, 2 ganger i veckan i 10 veckor, ska bli skont att fa komma igang och trana igen!

Just nu haller jag pa att packa & stryka klader - Florida imorgon! Masta skynda pa sa det inte ser ut som ett bombnedslag nar Kevin kommer hem fran jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0