Med en full Isa...

... i slaptag kan inte livet vara helt latt.....Igarkvall motte  jag upp baby for lunch (klockan 19.10..ehm...?) pa 34th Street och kakade kyckling, sen vidare och mota upp Juicy for forsta gangen sen hon kom back to the city! Det vcar trevligt varre och 1 drink (?) senare...okej nagra drinkar senare...


I
I
I
I
V


....var det plotsligt en liten odla/ krokodil som behovde ett hem, och han doptes till Jimmy Jazz och fick folja med mig hem. Vi bestamde oss for delad vardnad sa han kommer bo vaxelvis hos mig och Juicy.





....och pa taget hem trottnade min man pa mitt babbel och tyckte jag var absolut for full for att fa tillstand att prata overhuvudtaget, men andrade sig snabbt och nu finns det tydligen en mindre smickrande video nar jag babblar om allt och inget med alldelens for mycket alkohol i blodet.....






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0