Sammanfattning!

Jag ska hålla vad jag lovar, uppdatera en sväng...men ni ska veta att det tar emot att sitta vid datan hehe, det är galet varmt i New York, svettigt och fuktigt och ingen fläkt hjälper just nu, lägg till ooootrolig trötthet på det så vet ni hur jag mår. Neh men jag ska inte klaga, det är faktiskt ganska skönt att vara tillbaks i NY igen, även om det känns skit att inte vara med familjen och mina vänner längre ♥

Jag vet inte rikgit hur det bästa sättet att lägga upp alla bilder och all informtion på för att få det snyggt - så jag kommer köra på organiserat kaos och helt oredigerade bilder (lathet), hoppas ni gillar det ändå! =)


Det kommer dock inte bli så mycket bilder här på bloggen, som sagt vi har över 2500 bilder att gå igenom, bara från bröllopsdagen, sen har vi massor från resten av tiden också. Det mesta kommer hamna på facebook ist, så om ni inte har mig som vän där - men är nyfikna - så adda mig!!



(första kvällen i Sverige. Mina underbara tjejer och jag festade loss i Stockholmsnatten)



(baby Z fyllde 2 år!)



(Möhippa - superkul kväll! Tack tjejer! =))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0