Fredag...som vanligt.

Alltså det är absolut ingen skillnad på fredagar eller andra dagar för min del. Dag som dag liksom. Kev jobbar ju till 22.30 så när han kommer hem är det ju redan lördag...Så som vanligt är jag hemma med svärmor och svärfar, maten är på ingång - jerk chicken, rice and peas....Mmmm precis vad jag har längtat efter hela dagen!
Bakar gör jag också, försökte vara duktig och skulle göra rulltårta med smörkräms-fyllning. Det blev inte direkt en rulltårta. Det blev inte direkt nåt bakverk heller....vad det nu än blev så ligger den i frysen och försöker bli något, om ni fattar vad jag menar. Håll tummarna för mig - det behövs!

Jag behöver väl inte nämna att vi inte vet ett skit mer än igår angående husen. Jaaaa, förutom att svärmor är i full fart med att stämma idioten och att vi nu letar nya hus. Igen.

Imorgon blir det i alla fall bio med baby, som en liten mini födelsedagspresent i förskott (han är april-skämt) och han valde "Monsters vs. Aliens" i 3D-format, så det blir väl jag, Kevin och alla barnen typ. Det ska bli kul, jag tror nästan jag ska släpa med lilla K också....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0