Tillbaka i New York

Fran sol och varmt till snostorm. Vi hade fatt forvarning igar kvall att det snoade galet i New York, men vi hade tur och varat flyg var inte installt imorse. Men vi kom tillbaka till 3 dm sno och iskalla vindar. Jag och Liana skakade i vara ballerina skor och utan jackor, och personen som skulle hamta oss pa flygplatsen kunde inte kora sin bil i snon...sa det var taget hem som gallde. Iskalla kom vi antligen hem och nu har vi duschat varmt och det kanns battre.

(Jag har funderat lite pa det dar med sno. Har blir det kalabalik nar det snoar, skolor stanger och folk gar inte till jobbet, men hemma ar det val ingen som mesar sig sa? Speciellt inte i Dalarna...? Eller har jag guldfisks-minne...?)


Det har iaf varit nagra skona dagar i Florida, men jag onskar vi hade haft lite mer tid, Seaworld ar verkligen nagot jag vill gora nan dag!

Hur har eran helg varit egentligen? Jag ser att mitt lasarantal okar men har ingen aning om vilka som laser om mitt liv!





Kommentarer
Jessica

Hejsan (: Jag följer din blogg varje dag, tycker den är jätterolig att läsa :)

2009-03-02 @ 22:22:44
Hannah

I Stockholm blir det då kaos varje gång det snöar på riktigt, förseningar i kollektvitrafiken o tvärstopp på alla stora trafikleder :)

Surprise surprise liksom

Men hemma hos oss i Dalarna är vi förberedda o tåliga minsann, lite gnälliga kanske, "det var då värst va plogbilarna är sena/slarviga/högljudda" men annars tycker jag att vi tar vintern rätt så bra :)

2009-03-03 @ 13:51:41
URL: http://vinstlott.blogg.se/
Disa

jag drömmer om att bo i New York, och tycker därför att det är jätte roligt att se hur det faktiskt är att bo där, så jag följer din blogg flitigt.

Och den är ju även mycket underhållande!:)

2009-03-03 @ 14:40:22
Pappa

..... gumman du har inget guldfiskminne.... det är i stort sett ingen reaktion alls över några dm snö här i Dalarna. Även om det är oplaogat långt in på eftermiddan......

2009-03-03 @ 22:15:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0