Mina vänner!

Jaha peoples, idag jobbade jag första dagen på Macy's, eller det var träning men ändå....samma sak imorgon sen blir det allvar på fredag =) Ser fram emot....
Idag pallar jag inte skriva nåt smart eller roligt eller svara på kommentarer - men jag tänkte iaf presentera mina vänner...eller vaddå - jag har ärligt talat inte 34 vänner tror jag (hehe?) men här är de jag har iaf! Om ni vet nån som passar in på de återstående platserna får ni gärna tipsa =)
Lots of Love



1. Nathalie & Clark 2. Spanky aka. Linnsan 3. ___ 4. Babysis 5. ____6. Okeeffe 7. Baby 8. Elizabeth 9. Blir ju stepsis Josse nu ju efter Australien och allt, hehe 10. _____11. _____ 12. Ida 13. ____14. Farre 15. Josefine 16. Clark 17. ____ 18. Me! Jag måste väl också vara med - förvirrad som jag är 19. _____20. Well, well, well.. det finns flera stycken som passar in här, hehe. 21. Keith (yess pumkin, det är du, hehe) 22. Vanessa 23. Omar 24. Liana 25. Måste bli kusin vitamin Marina då =) 26. Pappa! 27. Madeléne och Siri = bill & bull 28. Lillebror 29. Martina ( jag vet att du brukar ha koll på läget!) 30. Linda 31. Jessie 32. Tanisha (*smileeee girly*) 33. Andre 34. Mamma!


Kommentarer
linda

Gu vad du är rolig o söt ;) Jag har haft fullt upp, därav typ ingen uppdatering i bloggen. Men i dag är jag ledig hela dan så nu ska jag nog hinna få i hop nåt. Hoppas allt e bra o KUL med jobbet!.. kraaam

2009-05-21 @ 08:24:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0