I never told you that I was easy to live with

Vi var på Ikea igår...som tur är ligger det bara 20 minuter från oss! Jag köpte lingonsaft, lingonsylt, julmust och kaviar! Julmust - fattar ni va gott? Jag hittade bara 2 flaskor men den svenska damen i kassa sa att de ska få mer i veckan, jag måste dit!! Hur som helst, kaviartuben ramlade tydligen ur från påsen och under bilsätet (eller nåt) och nu har bilen kraschat ihop och är på lagning. Jag hade ett mindre sammanbrott imorse när jag hade kokat ägg och insåg att min Kalles kaviar inte var här. Jobbigt! Hoppas vi får tillbaka kaviaren snart....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0