3 April.....

Yess darlings första helgen i april.....det är verkligen vår - fattar ni eller? Snart är det sommar!!! Jag är så trött så jag kan somna stående...har legat i soffat och kollat på filmer med Lili hela kvällen, älskling jobbar dubbla pass (igen) och kommer inte hem förens jag går till jobbet imorgon bitti.
Igår firade vi ju kevins födelsedag, middag på en mysig restaurang med familjen och såkart hela Freedem Squad + flickvänner/fruar/fästmöar (fan vilket fult ord- heter det verkligen så?) Svärföräldrarna hade knåpat ihop ett tal med önkan om många fler happy years, och barnbarn....kan lova att det chockad stämmning runt bordet - men för oss är det lungt, vi vill gärna ha en liten bebis eller två snart....

(Bilder får komma senre när jag laddat upp från svärmors kamera!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0