It's raining....

... och det passar ju så bra idag när mamma har åkt hem. Känner mig ärligt talat sjukt deprimerad. Det är så konstig känsla att ha hängt hela helgen med syster & mamma. När hände det sist liksom? I juli under den stressiga veckan jag var hemma för bröllopet...... hur som helst - saknar alla mer nu när maan får känna på igen hur det är att ha familjen nära ♥ JAG SAKNAR ER! Nu får ni faktiskt boka biljett - pappa & Lena, och Alex nu när du har jobb igen (grattis!) kan du faktiskt också ta ut semester och komma hit......

Jaaaa.....så Lili och jag drar iväg till T.G.I Fridays och käkar middag då - måste försöka hålla humöret uppe, kanske blir en drink eller två också, who knows....



Kommentarer
Lena

Hej Isabelle.. Ja jag förstår att det blir tomt för dig nu när mamma har åkt hem till Sverige igen... Det blir väl ni som hälsar på henne nästa gång..

Men jag ska prata med Papsen när han kommer hem.. Det blir kanske på tors (hoppas jag) Nu är det väldigt tomt här utan honom.. Men vi får ta en sista minuten resa och åka i slutet på maj.. Jag vet fortfarande inte hur det går för mig o jobb. Nu på tors ska jag till Falun och titta på nya dag kir där.. Chefen för det ringde mig i fredags och erbjöd mig jobb där... Sa att jag ville kolla först hur det ser ut.. Då blir det ren dagtid.. Ledig alla helger o röda dgr.. Då jobbar vi lika Sven o jag.. Det är väl så jag vill ha det.. Men då är det resvägen.. Men som sagt det skulle vara jätte kul om vi kom iväg i slutet på maj... Hoppas det passar för er oxå... Hälsa alla... Puss o kram... Lena

2010-04-27 @ 08:15:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0